مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 20:252021-04-15سياسي

فارس من| کاشت درختان میوه صرفا در پارک ها مقدور است


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: با لحاظ دستورالعمل های این سازمان کاشت درختان مثمر در اطراف خیابان ها ممنوع بوده اما این درختان قابلیت کاشت در پارک ها را دارند که پس از نظریه کارشناسی نسبت به آن اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سامانه   را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ بهرام شیخلوند اظهار کرد: پروسه نگه داری از درختان مثمر با درختان غیر مثمر به طور کلی فرق می کند و نگه داری از این نوع درختان سختی های خاص خود را دارد که یکی از علت های عدم کاشت درختان مثمر در شهر اردبیل همین موضوع است.

وی افزود: ما سعی کردیم درختان میوه را به خانه ها و برخی محلات توزیع کنیم اما اینکه بخواهیم در کنار خیابان ها از این درختان استفاده کنیم امکان پذیر نیست.

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل عنوان کرد: براساس دستورالعمل های این سازمان، کاشت درختان میوه در اطراف خیابان ها ممنوع بوده لذا تاکنون اقدامی در این باره نشده است.

شیخلوند یادآور شد: قرار گرفتن درختان میوه در کنار خیابان ها و مجاور بزرگراه ها علاوه بر ایجاد خطرات ترافیکی سبب آلوده شدن میوه درختان به لحاظ تردد انواع خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کاشت درختان میوه صرفا در پارک ها مقدور است

فارس من| کاشت درختان میوه صرفا در پارک ها مقدور است